Centrum starostlivosti o zákazníkov

M:  +421 940 99 00 99

T:  +421 2 2211 2212

Podpora pre mobilné služby:  o2bs@o2bs.sk

Podpora pre fixné služby:  csc@o2bs.sk

V Centre starostlivosti o zákazníkov Vám poskytneme informácie, ako aj individuálny prístup pri riešení Vašich požiadaviek. Prostredníctvom našich kvalifikovaných operátorov získate 24 hodín denne / 7 dní v týždni:

  • technickú podporu a riešenie porúch

  • pomoc a podporu pri nedostupnosti služieb

  • blokovanie SIM kariet 

 

Počas pracovných dní od 8.00 – 17.30 hod aj:

  • informácie o aktívnych službách a cenách

  • informácie o faktúrach a o podrobných výpisoch hovorov

  • aktivácie, deaktivácie a zmeny využívaných služieb

  • pomoc a podporu pri nastavení služieb

Stačí, ak nám poviete, čo potrebujete, a my sa vám ozveme čo najskôr

PEČAŤ SPOĽAHLIVOSTI ZA ROK 2017

PEČAŤ SPOĽAHLIVOSTI ZA ROK 2018

Prihláste sa na odber noviniek

V súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a Vyhlásením o spracúvaní osobných údajov týmto udeľujem spoločnosti O2 Business Services, a. s. súhlas so spracovaním osobných údajov v rozsahu uvedenom vo formulári za účelom zasielania noviniek.

© O2 Business Services, a. s.

Aupark Tower, Einsteinova 24, 851 01 Bratislava, Slovak Republic

Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií.