Postup pre reklamáciu vady telefónu a modemu

Vážený zákazník, na záručnú, alebo mimozáručnú opravu Vášho zariadenia vyplňte, prosím reklamačný formulár prostredníctvom Biznis portálu.

  • Odošlite nám vyplnený reklamačný formulár prostredníctvom Biznis portálu.

  • Po odoslaní formulára do 15:30 hod.  sa s Vami kuriérska spoločnosť skontaktuje v nasledujúcich pracovných dňoch na účely vyzdvihnutia  zariadenia.

  • Zariadenie odošleme do autorizovaného servisného strediska, kde vyhodnotia, či ide o záručnú, alebo mimozáručnú opravu.

  • Záručná oprava: Opravené zariadenie Vám spolu s dokumentmi zašleme na adresu, ktorú uvediete vo formulári.

  • Mimozáručná oprava:

  • Ak súhlasíte s mimozáručnou opravou, zaškrtnite položku „mimozáručná“.

  • Mimozáručná reklamácia zahŕňa opravu manuálne poškodeného zariadenia (rozbitý displej, korodovanie, manuálne poškodenie)

  • Opravu vykonáme v našom zmluvnom servisnom stredisku iba v prípade Vášho záujmu.

  • V prípade mimozáručnej opravy Vám zašleme cenový návrh na základe diagnostiky nášho servisného partnera a dĺžka opravy zariadenia môže presiahnuť lehotu 30 dni.

  • Diagnostika pri mimozáručnej reklamácii bude spoplatnená podľa platného cenníka nášho servisného partnera.

  • Ak na cenový návrh nedostaneme Vaše súhlasné stanovisko do 3 pracovných dní, zariadenie Vám odošleme v pôvodnom stave na      adresu, ktorú ste uviedli vo formulári.

  • Ak opravu odsúhlasíte, vystavíme Vám faktúru na poplatok za jej vykonanie a odošleme spolu so zariadením.

  • Opravené zariadenie Vám spolu s dokumentmi zašleme na adresu, ktorú uvediete vo formulári.

  • Lehota vybavenia reklamácie trvá zvyčajne 1 mesiac – nevylučujeme však, že oprava môže trvať kratšie alebo dlhšie – v závislosti od  servisného strediska a od konkrétneho prípadu.

Dôležité informácie:

 

  • Pred odovzdaním zariadenia na reklamáciu si nezabudnite zálohovať všetky dôležité údaje (napr. kontakty, fotografie), aby ste predišli ich strate.

  • Pre vykonanie akéhokoľvek servisného zásahu je nutné, aby bolo zariadenie odblokované a vypnutá funkcia Find my iPhone pri Apple zariadeniach a Factory reset protection pri Android zariadeniach.

  • Na reklamáciu je potrebné odoslať mobilné zariadenie vrátane nabíjačky.

  • V prípade ak reklamované zariadenie bude zablokované ochranným kódom, aktívnou funkciou Find my iPhone, alebo nebude priložená nabíjačka, bude preprava zariadenia účtovaná v nasledujúcej faktúre podľa platného cenníka služieb.

Pre nahlásenie reklamácie zariadenia prosím postupujte nasledovne:

  • Administrátor – po prihlásení do Biznis portálu zvolíte možnosť „Vytvorenie požiadavky / Reklamácia hardware“ kde vyplníte všetky potrebné údaje

 

  • Používateľ zariadenia – nahlási poruchu administrátorovi služieb spoločnosti

 

Pre zriadenie prístupu do Zákazníckeho portálu nám prosím pošlite podpísaný formulár kontaktných osôb oprávnenou osobou na adresu o2bs@o2bs.sk, kde nám nezabudnite uviesť IČO, alebo názov Vašej spoločnosti.