
Zákaznícky portál
Zákaznícky portál Vám ponúka pohodlný prehľad, administráciu služieb a rýchlejšiu komunikáciu so zákazníckou podporou.
Umožní Vám priebežne si sledovať faktúry, podrobné výpisy hovorov, aktuálnu spotrebu, cenníky, aktívne služby a požiadavky, ktoré ste nám odoslali.

Pri požiadavkách vytvorených prostredníctvom Zákazníckeho portálu máte možnosť sledovať aktuálny stav ich riešenia a v prípade potreby online doplniť ďalšie informácie.
Požiadavky, ktoré máte možnosť nahlásiť:
-
Všeobecná požiadavka
-
Reklamácia hardware
-
Reklamácia faktúry
-
Car Control
-
Reklamácia hovorov
-
Reklamácia SMS/MMS
-
Reklamácia dátovej služby
-
Aktivácia SIM
-
Zmena tarifu
-
Výmena SIM karty
-
Zablokovanie telefónneho čísla
-
Reaktivácia zablokovaného telefónneho čísla
-
Prevod telefónneho čísla na fyzickú osobu
Pre zriadenie prístupu do Zákazníckeho portálu nám prosím pošlite podpísaný formulár kontaktných osôb oprávnenou osobou na adresu o2bs@o2bs.sk, kde nám nezabudnite uviesť IČO, alebo názov Vašej spoločnosti.