Zákaznícky portál

Zákaznícky portál Vám ponúka pohodlný prehľad, administráciu služieb a rýchlejšiu komunikáciu so zákazníckou podporou.

 

Umožní Vám priebežne si sledovať faktúry, podrobné výpisy hovorov, aktuálnu spotrebu, cenníky, aktívne služby a požiadavky, ktoré ste nám odoslali.

portal_home.png

Pri požiadavkách vytvorených prostredníctvom Zákazníckeho portálu máte možnosť sledovať aktuálny stav ich riešenia a v prípade potreby online doplniť ďalšie informácie.

 

Požiadavky, ktoré máte možnosť nahlásiť:

 

  • Všeobecná požiadavka

  • Reklamácia hardware

  • Reklamácia faktúry

  • Car Control

  • Reklamácia hovorov

  • Reklamácia SMS/MMS

  • Reklamácia dátovej služby

  • Aktivácia SIM

  • Zmena tarifu

  • Výmena SIM karty

  • Zablokovanie telefónneho čísla

  • Reaktivácia zablokovaného telefónneho čísla

  • Prevod telefónneho čísla na fyzickú osobu

Pre zriadenie prístupu do Zákazníckeho portálu nám prosím pošlite podpísaný formulár kontaktných osôb oprávnenou osobou na adresu o2bs@o2bs.sk, kde nám nezabudnite uviesť IČO, alebo názov Vašej spoločnosti.