Zákaznícky portál

Vážený zákazník, v prípade záujmu o vytvorenie prístupu do Zákazníckeho portálu nás prosím kontaktujte prostredníctvom mailu, alebo na našich telefónnych číslach.

Zákaznícky portál Vám umožní priebežne si sledovať faktúry, podrobné výpisy hovorov, cenníky, aktívne služby a požiadavky, ktoré ste nám odoslali. Cez portál sa s nami môžete tiež priamo skontaktovať v prípade potreby oznámenia nedostupnosti služieb, zmien na aktívnych službách, alebo reklamácie zariadení.

PEČAŤ SPOĽAHLIVOSTI ZA ROK 2017

PEČAŤ SPOĽAHLIVOSTI ZA ROK 2018

Prihláste sa na odber noviniek

V súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a Vyhlásením o spracúvaní osobných údajov týmto udeľujem spoločnosti O2 Business Services, a. s. súhlas so spracovaním osobných údajov v rozsahu uvedenom vo formulári za účelom zasielania noviniek.

© O2 Business Services, a. s.

Aupark Tower, Einsteinova 24, 851 01 Bratislava, Slovak Republic

Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií.