Zákaznícky portál

Zákaznícky portál Vám ponúka pohodlný prehľad, administráciu služieb a rýchlejšiu komunikáciu so zákazníckou podporou.

 

Umožní Vám priebežne si sledovať faktúry, podrobné výpisy hovorov, aktuálnu spotrebu, cenníky, aktívne služby a požiadavky, ktoré ste nám odoslali.

Pri požiadavkách vytvorených prostredníctvom Zákazníckeho portálu máte možnosť sledovať aktuálny stav ich riešenia a v prípade potreby online doplniť ďalšie informácie.

 

Požiadavky, ktoré máte možnosť nahlásiť:

 

  • Všeobecná požiadavka

  • Reklamácia hardware

  • Reklamácia faktúry

  • Car Control

  • Reklamácia hovorov

  • Reklamácia SMS/MMS

  • Reklamácia dátovej služby

  • Aktivácia SIM

  • Zmena tarifu

  • Výmena SIM karty

  • Zablokovanie telefónneho čísla

  • Reaktivácia zablokovaného telefónneho čísla

  • Prevod telefónneho čísla na fyzickú osobu

Pre zriadenie prístupu do Zákazníckeho portálu nám prosím pošlite podpísaný formulár kontaktných osôb na adresu o2bs@o2bs.sk, kde nám nezabudnite uviesť IČO, alebo názov Vašej spoločnosti.

PEČAŤ SPOĽAHLIVOSTI ZA ROK 2017

PEČAŤ SPOĽAHLIVOSTI ZA ROK 2018

PEČAŤ SPOĽAHLIVOSTI ZA ROK 2019

PEČAŤ SPOĽAHLIVOSTI ZA ROK 2020

POTVRDENIE O PRIEMYSELNEJ

BEZPEČNOSTI

Prihláste sa na odber noviniek

V súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a Vyhlásením o spracúvaní osobných údajov týmto udeľujem spoločnosti O2 Business Services, a. s. súhlas so spracovaním osobných údajov v rozsahu uvedenom vo formulári za účelom zasielania noviniek.

© O2 Business Services, a. s.

Aupark Tower, Einsteinova 24, 851 01 Bratislava, Slovak Republic

Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií.