
Získajte zákazníkov vďaka SMS marketingu
Cielenie kampaní v reálnom čase
Predstavte si, že ste majiteľom kaviarne na korze s veľkou konkurenciou. Vaša lokalizačná SMS/MMS s reklamným textom dá ľuďom na korze hľadajúcim kaviareň dôvod uprednostniť tú vašu.
Demografické cielenie kampaní
Ste výlučne dámske kaderníctvo. Už jednoduché demografické zacielenie na ženy vám okamžite zvyšuje šancu. V prípade cielenia podľa veku môžete ďalej špecifikovať ponuku konkrétnych služieb.
SMS Marketing
Sofistikovaný online nástroj na realizáciu SMS kampaní

Oslovíte každého s mobilným telefónom

Cielenie podľa demografie a správania

Cielenie v reálnom čase a na správnom mieste

Sledovanie preklikov
Výhody služby SMS Marketing
-
Cielenie aj na základe OKEČ/NACE kódu
-
Najväčšia osloviteľná báza zákazníkov v SR spomedzi všetkých operátorov na SR, väčšina našich zákazníkov je ochotná ísť za zmenou
-
Priamo v SMS môže byť odkaz na ľubovoľnú webovú lokalitu, ktorý vieme zároveň sledovať (CTR – Click Throgh Rate)
-
Vieme postaviť stručný SMS dotazník, kde zákazník odpovedá neplatenou SMS
-
Možnosť využiť aj MMS správy – tzn. s multimediálnym obsahom v prípade, že má zákazník aktívne dáta
-
Reporting so segmentovanými dátami na konci kampane podľa klientom špecifikovaných požiadaviek
-
Možnosť prepojenia kampane s O2 Extra Výhodami pre vyššiu úspešnosť kampane
-
Individuálny prístup – náš podporný tím je vám k dispozícii počas celej kampane
-
Bezpečnosť z pohľadu zákazníka – všetky dáta o zákazníkoch zostávajú počas celej kampane anonymné
Prípadové štúdie
Panta Rhei

Milovníci kníh sú skvelou ukážkou toho, že sa oplatí osloviť zákazníkov v správnom čase na správnom mieste. Už SMS kampaň cielená podľa veku a pohlavia oslovila 1,57 % zákazníkov. Pri cielení na zákazníkov nachádzajúcich sa v reálnom čase blízko kníhkupectva sa však úspešnosť zvýšila až na 5,66 % oslovených.
InterSport

Obchod so športovými potrebami InterSport realizoval SMS kampaň na potenciálnych zákazníkov podľa ich preferencií v lojalitnom programe, veku a pohlavia. O ponuku prejavilo záujem 1,79 % oslovených. Na porovnanie vďaka cieleniu podľa geolokácie v reálnom čase ponuka oslovila až 10,95 % príjemcov SMS správy.


Niekoľko zaujímavých príkladov cielenia
-
V Bratislave je viac ako 10 000 ľudí, ktorí si relatívne pravidelne objednávajú donáškové jedlo, v Košiciach je to približne 5 000 ľudí
-
Finančné produkty vyhľadáva týždenne až vyše 1 000 unikátnych používateľov
-
BIO produkty týždenne vyhľadáva viac ako 100 000 ľudí
-
Zberateľské predmety (mince, plakety, známky) pravidelne vyhľadáva viac ako 2 000 ľudí
Stačí, ak nám poviete, čo potrebujete, a my sa vám ozveme čo najskôr

Ďalšie produkty, ktoré by vás mohli zaujímať
SMS Connector
Zasielanie a prijímanie hromadných SMS priamo z firemného počítača