top of page

Získajte zákazníkov vďaka SMS marketingu

Cielenie kampaní v reálnom čase

Predstavte si, že ste majiteľom kaviarne na korze s veľkou konkurenciou. Vaša lokalizačná SMS/MMS s reklamným textom dá ľuďom na korze hľadajúcim kaviareň dôvod uprednostniť tú vašu.

Demografické cielenie kampaní

Ste výlučne dámske kaderníctvo. Už jednoduché demografické zacielenie na ženy vám okamžite zvyšuje šancu. V prípade cielenia podľa veku môžete ďalej špecifikovať ponuku konkrétnych služieb.

SMS Marketing

Sofistikovaný online nástroj na realizáciu SMS kampaní

Oslovíte každého s mobilným telefónom

Cielenie podľa demografie a správania

Cielenie v reálnom čase a na správnom mieste

Sledovanie preklikov

Výhody služby SMS Marketing

  • Cielenie aj na základe OKEČ/NACE kódu

  • Najväčšia osloviteľná báza zákazníkov v SR spomedzi všetkých operátorov na SR, väčšina našich zákazníkov je ochotná ísť za zmenou

  • Priamo v SMS môže byť odkaz na ľubovoľnú webovú lokalitu, ktorý vieme zároveň sledovať (CTR – Click Throgh Rate)

  • Vieme postaviť stručný SMS dotazník, kde zákazník odpovedá neplatenou SMS

  • Možnosť využiť aj MMS správy – tzn. s multimediálnym obsahom v prípade, že má zákazník aktívne dáta

  • Reporting so segmentovanými dátami na konci kampane podľa klientom špecifikovaných požiadaviek

  • Možnosť prepojenia kampane s O2 Extra Výhodami pre vyššiu úspešnosť kampane

  • Individuálny prístup – náš podporný tím je vám k dispozícii počas celej kampane 

  • Bezpečnosť z pohľadu zákazníka – všetky dáta o zákazníkoch zostávajú počas celej kampane anonymné

Prípadové štúdie

Panta Rhei

Milovníci kníh sú skvelou ukážkou toho, že sa oplatí osloviť zákazníkov v správnom čase na správnom mieste. Už SMS kampaň cielená podľa veku a pohlavia oslovila 1,57 % zákazníkov. Pri cielení na zákazníkov nachádzajúcich sa v reálnom čase blízko kníhkupectva sa však úspešnosť zvýšila až na 5,66 % oslovených.

InterSport

Obchod so športovými potrebami InterSport realizoval SMS kampaň na potenciálnych zákazníkov podľa ich preferencií v lojalitnom programe, veku a pohlavia. O ponuku prejavilo záujem 1,79 % oslovených. Na porovnanie vďaka cieleniu podľa geolokácie v reálnom čase ponuka oslovila až 10,95 % príjemcov SMS správy.

Niekoľko zaujímavých príkladov cielenia

  • V Bratislave je viac ako 10 000 ľudí, ktorí si relatívne pravidelne objednávajú donáškové jedlo, v Košiciach je to približne 5 000 ľudí

  • Finančné produkty vyhľadáva týždenne až vyše 1 000 unikátnych používateľov

  • BIO produkty týždenne vyhľadáva viac ako 100 000 ľudí

  • Zberateľské predmety (mince, plakety, známky) pravidelne vyhľadáva viac ako 2 000 ľudí

Stačí, ak nám poviete, čo potrebujete, a my sa vám ozveme čo najskôr

Ďalšie produkty, ktoré by vás mohli zaujímať

SMS Connector

Zasielanie a prijímanie hromadných SMS priamo z firemného počítača

bottom of page