Museli sme vyriešiť, ako efektívne spravovať stovky mobilných zariadení pre sieť predajcov na diaľku

30. 3. 2021  |  Odporúčané

Vzdialená správa zariadení, obsahu a služieb
Inovatívne využitie firemných smartfónov a tabletov

3b1e8b_f341727d3c92498ba889e26211b05fe6_mv2

Zákazník pri rozbiehaní novej predajnej siete potreboval zabezpečiť zariadenia pre predajcov po celom Slovensku s prístupom do dátového centra pre predvádzanie sortimentu, ponuky, uzatváranie zmlúv a realizáciu objednávok.

Čo sme museli vyriešiť:

  1. Potrebu vzdialenej obsluhy a zabezpečenia zariadení pre nezávislých predajcov. Ochranu firemných dát, kontaktov, predajných výsledkov a jednoduchú škálovateľnosť celého ekosystému.

  2. Prístup do dátového centra, uzatváranie zmlúv a objednávok na diaľku.

  3. Vhodné a spoľahlivé zariadenia pre predajcov.

Ako sme to v O2BS vyriešili

Zákazníkovi bolo navrhnuté riešenie prostredníctvom zdieľaného dátového balíka DATA POOL s obmedzením dátového balíka jednotlivých tabletov na maximálne 5 GB dát s FUP spomalením prenosu po vyčerpaní balíka.

  • Zároveň boli dáta smerované do privátneho APN, nakoľko išlo o komunikáciu citlivých údajov a pripájanie do internej siete zákazníka.

  • Súčasťou dodávky boli profesionálne tablety Samsung s implementovaným Mobile Device Management riešením Samsung KNOX, ktoré odstránilo potrebu zvolávania zariadení „na centrálu” v prípade aktualizácie nových verzií aplikácie. KNOX zabezpečil ochranu zariadení pred nepovoleným použitím vynútením bezpečnostnej politiky.

  • Zákazník využil možnosti KNOX-u napríklad na zablokovanie použitia SD karty, používanie súkromného e-mailového konta alebo prístupu na internet mimo firemnej siete z dôvodu obavy pred únikom cenných obchodných informácií.

  • Škálovateľnosť riešenia garantujeme zákazníkovi zmluvne tak, že čerpanie dát z DATA POOL-u je pravidelne vyhodnocované. Zákazník má mesačne a dokonca aj v priebehu mesiaca k dispozícii prehľadný report čerpania dát a v prípade nárastu prevádzky na „strop“ aktuálneho objemu DATA POOL-u požiada cez zákaznícky portál o navýšenie.

  • Implementácia tohto riešenia netrvala dlhšie ako 96 hodín.

Použité služby a riešenia

Máte aj vy záujem o podobné riešenie alebo riešenie šité na mieru?

Stačí kontaktovať nášho špecialistu, ktorý s vami dohodne všetky detaily:

Zaujímať by vás mohli aj tieto naše riešenia:

Na stránky Telekomunikačné riešenia pre biznis v digitálnej dobe >