Prečo sledovať faktúry za telekomunikačné služby

20. 4. 2022  |  Odporúčané

Mať prehľad vo svojich nákladoch je samozrejmosť či už pre bežného smrteľníka, tak aj pre firmu. Je pravda, že v oboch prípadoch výška faktúry za telekomunikačné služby nemusí predstavovať zásadné percento z mesačných výdavkov. Aj s drobnými úsporami sa podarilo globálnym firmám dostať tam kde sú. Alebo na druhu stranu, možno už dávno je za danú cenu dostupná výhodnejšia služba. Kedy ste si naposledy kontrolovali ako čo nového je v tejto oblasti?

3b1e8b_a2393495dc90431f8a506919a57b6deb_mv2

Asi to pozná každý podnikateľ či manažér. Vybrali ste si mobilný paušál a ten sa nejako samospádom prelieva z jedného dvojročného obdobia viazanosti do druhého. Nevšímate si ho, lebo v rozpise nákladov až tak nevyčnieva. Ale viete o tom, že podľa viacerých analytických spoločností sa optimalizáciou mobilných služieb dá ušetriť až 25 percent? A to aj firemných nákladov. Samozrejme záleží od konkrétnej spoločnosti, počtu zamestnancov, druhu používaných služieb. Skúste si však predstaviť, že by táto čiastka mohla byť o štvrtinu nižšia. A teraz tú čiastku vynásobme 24 mesiacmi a zrazu to je suma, ktorá sa isto mohla investovať efektívnejšie.

Hlavne v dnešnej dobe, ktorá je extra citlivá, je vo firmách obrovský tlak na efektivitu využívaných služieb. Druhým fenoménom koronakrízy je výrazná zmena používateľského správania a využívania pevných a mobilných služieb. Práca z domu alebo kuriérske služby, všetko si vyžaduje neustálu konektivitu. Bez ohľadu na segment podnikania výrazne stúpa spotreba mobilných dát. Medzi koncovými používateľmi hlavne v prvej polovici tohto roka to podľa všetkých štyroch operátorov bolo v priemere od 30 do 50 percent. Rovnaký a dlhodobý trend je viditeľný aj medzi firemnými zákazníkmi. Podľa dát O2 Business Services stúpla priemerná spotreba dát za posledné štyri roky zhruba trojnásobne. Výhodou biznis paušálov je, že služba je šitá na konkrétne potreby každého zákazníka. Takže môžu zároveň šetriť náklady a získať viac služieb.

Aj počas viazanosti

„To sa teraz nedá, viazanosť nám končí až budúci rok.“ Prirodzená prvá reakcia pri načatí témy o zmene firemných mobilných služieb. Našťastie sa s tým dá vždy niečo robiť.

V prvom rade sa v O2 Business Services môže debatovať o samostatnom projekte šitom na mieru. Regionálne alebo službami. Napríklad máme v ponuke komplexné balíky služieb s Mobile Device Management platformou a tiež so službami, ktoré môžu výrazne zjednodušiť správu desiatok či stoviek používateľov vo firme alebo organizácií. To všetko pri rešpektovaní najvyšších bezpečnostných štandardov. A takýto nový projekt vám vieme ušiť na mieru aj počas viazanosti u iného operátora.

V neposlednom rade existuje možnosť v prípade záujmu o prechod pod značku O2 Business Services kompenzovať prípadné penále z predčasného ukončenia viazanosti. Všetko je to o individuálnej komunikácii s každým jedným potenciálnym klientom, ktorý má od prvého kontaktu prideleného vlastného account manažéra.

Ale to možno predbiehame. Našim hlavným cieľom je motivovať vás, aby ste sa pozreli na zmluvy a faktúry a aktualizovali si svoje informácie o službách. Možno má vaša spoločnosť presne to, čo potrebuje a od takého operátora, ktorý jej vyhovuje. Avšak určite nezaškodí porovnať si situáciu na trhu a zistiť čo by vedeli ponúknuť ostatní.

S O2 Business Services je tu ešte jedna výhoda. Aj keď už má niekoľkoročné skúsenosti na poli firemných zákazníkov, stále je v tomto segmente najmladší spomedzi najväčších slovenských operátorov. Žiadneho zákazníka neberie ako samozrejmosť a o to viac mu záleží na nadviazaní dlhodobých spokojných partnerstiev. Tak či onak, ako staré klišé hovorí – za opýtanie nič nedáte.

Stačí sa ozvať na číslo +421 2 2211 2444, email obchod@o2bs.sk, alebo sa obrátiť na jednu z našich krajských pobočiek. Prípadne zanechať kontakt vo formulári na našej webovej stránke o2bs.sk a náš špecialista pre firemných zákazníkov sa vám bude venovať. A možno už od ďalšieho mesiaca viete začať šetriť.

3b1e8b_40e423b20a084665a5150101c9fc0b83_mv2