Oznámenie nefunkčnosti mobilných služieb

Vážený zákazník, vyplňte prosím, formulár v prípade problému s dostupnosťou mobilných služieb.

Aby sme mohli problém dôsledne analyzovať a vyriešiť, sú pre nás všetky požadované informácie dôležité. V prípade nevyhnutnosti doplnenia ďalších informácií k vyriešeniu Vašej požiadavky sa s Vami skontaktujeme.

Režim siete

Značka a typ mobilného telefónu
(napr: Apple iPhone 12 Pro)

Skúsili ste zmeniť telefón?

Lokalita
(Mesto, ulica a popisné čislo, alebo GPS súradnice)

Je to v inej lokalite v poriadku?
Kde sa prejavuje nefunkčnosť?
Typ nefunkčnej služby

Príklad problému
(Volajúce/odosielajúce/dátujúce číslo, volané/prijímajúce číslo, dátum a čas)

Chybové hlásenie alebo správanie
(napr: rýchly obsadzovací tón, rozpadnutie hovoru, neodoslaná SMS, nedostupnosť internetu)

Contact form image

Povedzte nám čo potrebujete, o všetko ostatné sa postaráme

Nechajte nám vaše telefónne číslo. Radi vám telefonicky poradíme.